Niet ieder bedrijf beschikt over een financiële afdeling. Misschien doet u de administratie zelf of doet een medewerker het erbij. Wij zijn er van overtuigd dat u uw facturen wel kunt inboeken, maar benut u ook de maximale voordelen die de belastingdienst u biedt? Bent u op de hoogte van alle aftrekposten? Wat mag wel en wat mag niet? Bij Heine & Van Oosten ondersteunen wij u graag bij het voeren van de financiële administratie, gedeeltelijk of volledig, net waar uw voorkeur naar uit gaat. Naast het inboeken kunnen wij u ook helpen met het opzetten van een online boekhouding.
De één kan niet meer zonder, de ander vraagt zich af waarom het nodig is. Online boekhouden is niet voor iedereen vanzelfsprekend. Een belangrijk uitgangspunt als u naar online boekhouding overstapt is, wat u zou willen automatiseren en wat niet. Heeft u een paar facturen in de week, dan kan het voordeliger en sneller zijn om deze zelf te boeken. Verwerkt uw bedrijf wekelijks tientallen facturen, zou een automatische scanningsoplossing ideaal kunnen zijn. Aan de hand van de huidige boekhouding kijken we naar de beste oplossing. Indien gewenst nemen wij de boekhouding volledig uit handen.
Uiteraard kunnen wij op uw verzoek wekelijks, maandelijks of per kwartaal de juiste rapportages voor u verzorgen. Zo houdt u grip op uw financiën. Maakt u gebruik van online boekhouden, dan kunt u indien u dat wilt zelf eenvoudig overzichten uitdraaien.