Waar we nog regelmatig klanten hebben die zelf hun facturen willen inboeken, zijn er maar weinig ondernemers die de salarisadministratie zelf willen doen. Het brutobedrag bepalen, dat kunnen de meeste ondernemers wel. Maar dan begint het pas. Hoeveel loonheffing moet er afgedragen worden, welke CAO regelingen zijn verplicht, hoe zit het met aftrekposten en onkostenvergoedingen en welke wetswijzigingen hebben gevolgen voor uw personeel? Allemaal vraagstukken waar u niet dagelijks mee te maken heeft. Wij wel.
Personeel is vaak een grote kostenpost bij bedrijven. Over veel investeringen overlegt u met ons, dus waarom niet over uw personeel. We kunnen met u meedenken over employee benefits, pensioenregelingen, het personeelsbeleid of de meest veilige structuur om risico’s in te perken. Wij zetten de mogelijkheden graag voor u op een rij.
Voert u als bedrijf zelf de financiële administratie, maar wilt u liever de salarisverwerking uitbesteden? Ook dat is mogelijk bij ons.